08-02-2013

Bloem

Tot mijn grote verbazing hebben mijn luipaardhartjes het de hele week volgehouden, maar toch vond ik dat het tijd was voor iets anders.

Iets vroeger dan normaal, heb ik dan ook mijn nagels gedaan.

Dit is mijn resultaat:


Ik vind het zelf nog best geslaagd, afgezien van hier en daar een klein uitschuivertje... Maar hé, ik ben geen professional, hé ;-)

Dit zijn de lakjes die ik gebruikte:
essence protecting base coat
essence season of extremes - 07 nude rules!
catrice 540 Am I Blue Or Green?
essence white tip painter
essence quick drying top coat.

Morgenavond moet ik naar een huwelijksfeest en ik vind dat dit nog wel kan voor zo'n gelegendheid.
Niet letten op mijn nagelriemen, trouwens. Door het koude weer zijn deze erg droog, en hoe vaak ik ook handcrème smeer, ze willen maar niet genezen :-(

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten