24-02-2013

Black & Gold

Deze keer ben ik eens iets minder creatief geweest, maar daarom vind ik m'n nagels niet minder mooi. Ik wilde werken met zwarte nagellak, maar gewoon effen, zwarte nagels vind ik ook weer niet alles, dus heb ik wat gespeeld met een lijntje en wat gouden glitters.
Dit is het resultaat:



Het is misschien niet zo uniek, maar ik vind het nog wel leuk.
Het enige 'obstakel' waar ik op ben gestuit was het verwijderen van de zwarte nagellak die op mijn huid terecht was gekomen. Op sommige plekjes zal je misschien zien dat het me nog niet helemaal gelukt is, maar ik blijf proberen.
Zwarte nagellak heeft een eigen willetje :-)

Dit zijn de lakjes die ik gebruikte:

essence protecting base coat
essence 59 - black is back
essence 67 - make it golden
essence quick drying top coat

Niet veel lakjes dus. En eigenlijk ook helemaal niet veel werk :-)

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten