30-03-2013

Pasen

Het is weeral een hele tijd geleden dat ik mij nog eens uitgebreid bezig heb gehouden met Nailart, maar hier ben ik weer :D
Morgen is het Pasen en natuurlijk kon een Paas-nailart niet wegblijven.
Op Tumblr vond ik een leuke nailart die ik wou namaken en dat heb ik dan ook gedaan.
Dit is mijn resultaat:


Ik vind 'm nog best geslaagd, en ik denk dat ik hem wel wat langer zal dragen dan voor Pasen alleen ;-)
Dit zijn de lakjes die ik gebruikte:

essence protecting basecoat

essence witte striper
essence striper - 05 purple magic
merkloze groene striper
essence - 23 sundancer
essence - 55 let's get lost
essence - 37 just rock it!
essence - 59 black is back
essence - 26 break through
essence season of extremes - 02 on the bright side
catrice - 160 sweets for my sweets
etos - 14
essence quick drying top coat

Ik hoop dat jullie 'm mooi vinden en ik sta natuurlijk altijd open voor suggesties!
Zalig Pasen!

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten