03-02-2013

Valentijnnagels

Ik weet het, ik weet het, het is weeral te lang geleden dat ik nog eens nailart heb gepost.
Om eerlijk te zijn: ik heb er gewoon de tijd nog amper voor met mijn opleiding en dergelijke.
Maar vandaag vond ik dat ik daar eens verandering in moest gaan brengen, en dus besloot ik mijn nagels nog eens te doen.
Het is weer bijna Valentijn, dus natuurlijk wilde ik een Valentijndesign.
Ik stuitte op dit filmpje van Cutepolish, en ik vond dat ik het design wel eens kon namaken.

Dit is mijn resultaat:


Ik vind het zelf nog best geslaagd! Ik hoop dat het design blijft zitten tot Valentijn, maar ik betwijfel het, want ik gebruik mijn handen te vaak.

Dit zijn de lakjes die ik gebruikte:

essence protecting base coat
catrice ultimate nudes - 030 My Café Au Lait At Nôtre-Dame
miss sporty - 150
essence colour & go - 34 walk of fame
merkloze zwarte striper
essence quick drying top coat

Ik hoop dat dit design jullie bevalt, en ik hoop binnenkort wat meer tijd vrij te kunnen maken voor mijn favoriete hobby!

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten