09-03-2012

Te lang geleden..

Intussen is het nog maar eens veel te lang geleden dat ik mijn blogje hier nog eens heb geüpdate (of hoe je het dan ook mag schrijven ;-)...)
Ik heb intussen niet heel veel nailart meer gedaan, maar toch heb ik af en toe eens een fotootje genomen voor op de blog. Dit is het resultaat:


Zo zagen mijn natuurlijke nagels eruit nadat de valse tips en de gel er volledig afgehaald waren. Ik moet eerlijk zeggen: ik had erger verwacht! Ik heb veel gehoord van andere mensen die na het verwijderen van gelnagels nog enkel heel broze nagels hadden die snel scheurden en dergelijke, maar daar heb ik geen last van gehad, eigenlijk. 

Hier was er weer gel over mijn natuurlijke nagels heen (geen valse tips dit keer), en ik heb de tijd genomen om er een klein beetje nailart overheen te doen. Dit zijn de lakjes die ik gebruikte:
Het is niet veel, maar het moet niet altijd veel zijn om mooi te zijn, toch? :)
Dit is ongeveer van vier weken geleden, trouwens (shame on me).

Gisteren zijn mijn gelnagels opnieuw bijgewerkt, ook weer zonder valse tips, en vanmorgen heb ik er wat nailart mee uitgeprobeerd. Dit is mijn resultaat:

De foto's zijn niet van al te goede kwaliteit, sorry hiervoor. Dit zijn de lakjes die ik gebruikte:
Ook dit keer is het iets relatief simpel, maar ik vind het wel heel erg leuk :)
Ik hoop gauw weer eens iets ingewikkelder te gaan uitproberen.

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten