10-03-2012

Snorlax

Omdat ik een kameraad heb die mega-verslaafd is aan Snorlax (van Pokémon), besloot ik maar eens een Snorlax-nailartje te proberen, en dit is mijn resultaat:


Ik vind hem zelf nog best geslaagd, maar ik ben alleen een beetje te snel geweest met het aanbrengen van mijn topcoat, waardoor mijn zwarte lijnen wat zijn gaan uitvegen. Da's dus weer iets waar ik in het vervolg wat beter op ga letten.
Dit zijn de lakjes die ik gebruikte:
- Essence protecting base coat
- Essence 50's Girls Reloaded - 01 Ahoy!
- Essence 54 Trust in Fashion
- Essence Quick Dry Top Coat
- Catrice 440 I Wear My Sunglasses At Night
- Catrice 200 From Dusk To Dawn
- NYC - 206 East Village

Misschien dat ik morgen eens Pikachu-nailart ga uitproberen, maar dat weet ik nog niet heel zeker. Je zal het zeker merken!

MissTeeQ

1 opmerking: