15-01-2012

Drie nieuwe probeerseltjes

Gisteren zijn mijn vriend en ik nog eens binnengewipt in het Kruidvat, en ik heb weer wat leuke lakjes bijgekocht:


Achteraan zie je ook meteen twee nieuwe pakken watjes liggen om m'n nagellak van m'n nagels te halen, en vooraan twee doosjes tip guides om het mezelf een beetje makkelijker te maken.

Vandaag ben ik dan aan de slag gegaan met wat verschillende kleurtjes, en dit is mijn resultaat:


De foto is jammer genoeg niet heel duidelijk, maar ik ben wel heel tevreden met mijn resultaten.

Het kan zijn dat ik een tijdje geen nieuwe nailart meer post, maar dat komt omdat we binnen een halve maand gaan verhuizen, en dat soort dingen brengt natuurlijk een hele hoop geregel met zich mee, en dat gaat natuurlijk voor ;-)

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten