08-12-2012

Kerstnagels

Vandaag besloot ik dat het tijd werd om al een beetje in de Kerstsfeer te komen met mijn nagels en dus ben ik op zoek gegaan naar wat leuke designs.
Mijn vriend wou dat ik op zijn minst een Rudolf zou uitproberen, dus dat heb ik dan ook maar gedaan.
Dit is het uiteindelijke resultaat geworden:


Ik ben best nog tevreden met het resultaat! Ik heb ook best veel lakjes gebruikt, moet ik zeggen.

Dit zijn de lakjes die ik gebruikte:
essence protecting base coat
catrice - 650 Goldfinger
miss sporty - 150
merkloze groene striper
essence witte tip painter
catrice tip painter - wizard gold
merkloze zwarte striper
catrice - 200 From Dusk To Dawn
catrice - 470 Snow Motion!
catrice - prismatic effect top coat
essence - 47 Red-y To Go!
essence special effect topper - 01 It's purplicious
essence - 67 Make it golden
essence tip painter - 02 flower power
essence quick drying top coat

Heel wat lakjes, dus :-)
Ik denk niet dat dit design gaat blijven zitten tot en met Kerstmis, maar er zijn nog genoeg leuke Kerstdesigns om uit te proberen!

MissTeeQ

1 opmerking:

  1. Rudolph, the red-nosed reindeer
    had a very shiny nose.
    And if you ever saw him,
    you would even say it glows.

    BeantwoordenVerwijderen