24-12-2012

Kerst-fade nagels

Eerst en vooral: Zalig Kerstfeest iedereen! 

Vanavond is het Kerstavond, en dat moet natuurlijk gevierd worden.
Ik heb mijn nagels dan ook in de bijpassende kleuren gelakt.
Ik heb gekozen voor een sponstechniek, omdat het al een tijdje geleden is dat ik deze heb gebruikt.

Dit is mijn resultaat:




Ik ben er best tevreden mee, ookal is het een heel makkelijk en simpel design.

Dit zijn de lakjes en materialen die ik gebruikte (en ik ben inderdaad een topcoat vergeten, maar daar dacht ik dus te laat aan):


essence - 47 Red-y to go
essence - 54 Trust in fashion
catrice - 340 Run Forest Run!
merkloze groene striper
essence - 67 make it golden
essence quick dry top coat

Ik vind het op zich nog wel een leuk design, en ik denk dat ik het wel een paar dagen zal dragen.

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten