06-08-2011

Shopping spree

Vanmorgen ben ik met mijn vriend nog eens langs het Kruidvat hier in Wuustwezel gepasseerd. Ik kon het natuurlijk weer niet laten.
In tegenstelling tot de afgelopen drie dagen, stonden er vandaag wel enkele artikelen afgeprijsd (-50 %). Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen. Dit heb ik gekocht:


Het zijn zowel nagellakjes van essence als van Catrice.
Dit zijn die van essence:


Van links naar rechts:
54 trust in fashion
57 can't cheat on me
essence glitter top coat
76 cool and the gang (multi dimension xxxl shine)
73 replay (multi dimension xxxl shine)
01 it's purplicious (special effect topper)
essence quick dry topcoat

Sommige van deze lakjes gaan er blijkbaar uit, dus ik kon het natuurlijk niet laten om degenen die ik nog wou mee te nemen.

Dit zijn die van Catrice:


Van links naar rechts:
540 Am I Blue Or Green?
440 I Wear My Sunglasses At Night
470 Snow Motion!

Ik weet niet of ik vandaag nog iets ga kunnen uitproberen, want ik ga deze namiddag naar Jumping Brecht, maar ik zal proberen!

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten