06-08-2011

can't cheat on me + crack me! black

Ik kon het, zoals verwacht, toch niet laten om mijn nagels te lakken.
Deze keer koos ik voor "can't cheat on me", in combinatie met "crack me! black", beiden van essence. Ik had het eerder op een andere blog gezien, maar ik weet jammer genoeg niet meer de welke. Dit is mijn resultaat:



Ik heb hier 3 laagjes "can't cheat on me" voor nodig gehad, omdat ik vond dat hij anders niet goed dekte. Daarop heb ik een dun laagje "crack me! black" gedaan, en daarop zit de quick dry top coat, ook van essence. Het is de top coat die dit alles glanzend maakt, want ik heb gemerkt dat de crackle nagellakken van essence mat worden als ze droog zijn.

Ik vind dit eigenlijk wel een leuke combinatie! Dit ga ik zeker vaker dragen.

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten