18-09-2012

Neon skull

Ik zit vandaag een dagje thuis, en omdat ik het toch niet kon laten, besloot ik mijn nagels nog eens te lakken. Het hoefde niet te moeilijk te zijn, maar ik wou wel iets "speciaal". Uiteindelijk vond ik dan online een doodshoofd-design, en dit besloot ik dan op één vinger te maken, omdat het me een beetje druk leek om ze op alle 5 te doen.
De laatste tijd zijn neon-kleuren heel erg in, dus heb ik zelf gekozen voor een neon-roze.
Dit is mijn resultaat:


Dit is mijn rechterhand. Normaal laat ik altijd mijn linkerhand zien, maar ik vond dat mijn rechterhand dit keer beter geslaagd was, ookal heb ik deze gelakt met mijn niet-dominante hand (mijn linker, dus).
Excuses voor mijn afschuwelijke nagelriem van mijn middelvinger. Ik heb vanmorgen een stukje huid losgetrokken, met dit als resultaat.

Dit zijn de lakjes die ik gebruikte:
essence protecting base coat
Max neon roze
zwarte striper zonder merk
essence quick drying top coat

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten