30-06-2012

Na de Herôme-kuur

Vandaag is het exact een week geleden dat ik begonnen ben met de kuur van Herôme "Exit Damaged Nails". Zo zien mijn nagels er nu uit:

Het is helaas nogal onduidelijk op de foto's, maar ik vind dat mijn nagels er alweer een pak gezonder uit zien. Er zit een mooie, natuurlijke glans overheen, en de witte krasjes zijn ook zo goed als verdwenen.
Ze voelen ook al een pak sterker aan, dus het gaat in ieder geval de goede kant uit.
Ik ga alsnog een nagelversterker dragen gedurende een week, en we zullen zien hoe het daarna verder gaat. Ik ben in ieder geval heel tevreden van de kuur van Herôme. Voor alle duidelijkheid, dit is de kuur die ik gebruikte:


Ik ga binnenkort (lees: komende week) ook weer wat meer nailart oefenen op valse tips, zodat ik deze toch op zijn minst kan tonen op mijn blog. Ik ga proberen om mijn eigen nagels voorlopig nog een beetje met rust te laten, aangezien ze dat wel kunnen gebruiken.

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten