09-08-2011

Shopping spree

Vandaag moest m'n lieve vriendje bij het Kruidvat en nog wat andere winkels zijn, en ik zou mezelf niet zijn moest ik niet doodgraag meegaan! Ik heb me dan natuurlijk weer laten gaan, en heb het volgende gekocht:

essence 50's girls reloaded - 01 AHOY!


etos, van links naar rechts (deze heb ik gekocht in etos en niet in Kruidvat):
- 06-07
- 03-04
- 07-08


Catrice, van links naar rechts:
340 Run Forest Run!
410 Pool Party At Night


essence: Ballerina Backstage - 02 Wear your little tutu



Antislipmatje uit Zeeman, deze heb ik gekocht om mijn plate van mijn stampy set op te leggen, zodat deze niet steeds verschuift als ik de nagellak er af haal.


Een klein manicure setje, ook uit Zeeman.


3 make-up-sponsjes, zodat ik eens wat kan oefenen en spelen met het "fading"-effect.
Ik kan niet wachten om hiermee eens aan de slag te gaan! Ik ga proberen om vanavond nog mijn nagels te lakken, en anders doe ik het sowieso morgen!

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten