18-08-2011

Disco Dots

Vandaag zijn mijn dotting tools aangekomen uit het Verenigd Koninkrijk, en natuurlijk kon ik het niet laten om ze meteen te gaan uittesten!
Ik heb een hele hoop lakjes aan de dotting tool test onderworpen, en dit is mijn resultaat:



Op deze foto's is het niet zo goed te zien dat elk bolletje uit twee kleuren bestaat (in elk bolletje zit ook nog een bolletje) - heel leuk uitgelegd weer -, maar dit zijn in ieder geval de kleurtjes die ik gebruikte:

essence protecting base coat
essence 50's girl reloaded - 01 AHOY!
essence 23 sundancer
essence 55 let's get lost
essence 39 lime up!
catrice 549 Am I Blue Or Green?
GOSH 004 neon baby
Maybelline 06 Deep Red
essence quick dry top coat

Wederom verontschuldig ik mij voor de niet zo goede kwaliteit van de foto's.

MissTeeQ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten